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Windows » Aplicativos Gráficos » Editores » T.Ed Pro Terrain & World Editor 5.0


T.Ed Pro Terrain & World Editor 5.0
Download time:
56K: 18m 36s 64K: 16m 17s 128K: 8m 8s 768K: 1m 8s
Downloads:
Total: 1,048 | Última semana: 0
Hits:
2741 visitas
Desenvolvedor:
Ambiente:
Licença:
Shareware
Adição:
16-01-2019
Atualização:
10-08-2006
Tamanho:
7.63 Mb
T.Ed Pro Terrain & World Editor Descrição do Produto:
de D-Grafix
Tradução Automatizada:
Avaliação de propósito: T.Ed é uma solução completa por fazer mundos ao ar livre enormes: A técnica atrás de projetar e usar objetos de terreno pode ser um campo minado de escolhas, como lá é tantos modos diferentes de fazer isto! T.
Avaliação de propósito: T.Ed é uma solução completa por fazer mundos ao ar livre enormes: A técnica atrás de projetar e usar objetos de terreno pode ser um campo minado de escolhas, como lá é tantos modos diferentes de fazer isto! T.
Ed é projetado principalmente para os programadores de jogos e 3D artistas para fazerem essas escolhas mais fácil. Há 2 categorias principais relativo a terrenos em jogos, 'Malha' e 'Dinâmico / LOD. T.Ed pode ajudar no desenvolvimento de ambos! T, o Ed é uma ferramenta de terreno dedicada para permitir a criação de pequeno para paisagens de malha grandes, ou como uma série de blocos, ou como um único terreno. Ou permite texturas misturadas soberbas usando alfa de vértice ou fazendo um 'Supertexture' para cada bloco de terreno. T.Ed pode ser usado como um posto editor mundial só ou como uma saia-envelope para seu software de criação nivelado favorito: Nisto é próprio, pode processar suportes agora como edifícios, árvores, pontes e até mesmo 3d duendes ou malhas animadas simples como árvores de bamboleio! Usando o código provido (darkbasic e formatos de blitzbasic) você pode recarregar tudo dos sóis pesque ao script em um suporte, (ie que o número fundamental exigiu abrir uma porta!) Se usando como uma saia-envelope, você pode carregar em um edifício / nível de diga. CS4, lightmapped de ego com isto é próprias propriedades, investa no terreno, lightmap isto para o terreno e então pôs árvores ao redor isto etc. A melhor coisa sobre o modo T.Ed usa os meios de malhas você pode manter o edifício / nível propriedades internas todo o modo para seu mundo de jogo. Também, porque ted exceto arquivo simplesmente referências a malha, qualquer atualização para a malha original fluirá por, sem a necessidade para ré que importa em TED! Por um fácil usar e aprender interface, enquanto caracterizando olhar de mouse e controles de passeio de jogo, você estará entrando ao redor de seu lanscape virtual em minutos. O software e exportações também levam em conta os problemas de usar alfa de entidade / textura com alfa de vértice e têm critérios projetados dentro eliminar esses problemas de dreaded.
Texto Original:
Overview of Purpose: T.Ed is a complete solution for making huge outdoor worlds: The technique behind designing and using terrain objects can be a minefield of choices, as there are so many different ways of doing it! T.Ed is designed primarily for games programmers and 3D artists to make those choices easier. There are 2 main categories regarding terrains in games, 'Mesh' and 'Dynamic/LOD'. T.Ed can help in the development of both! T,Ed is a dedicated terrain tool to allow the creation of small to large mesh landscapes, either as a series of blocks, or as a single terrain. It allows for superb blended textures either by using vertex alpha or by rendering a 'Supertexture' for each terrain block. T.Ed Can be used as a stand alone world editor or as a wraparound for your favorite level creation software: On it's own, it can now process props like buildings, trees, bridges and even 3d sprites or simple animated meshes like swaying trees! Using the supplied code (darkbasic and blitzbasic formats) you can reload everything from the suns angle to the script on a prop, (ie the key number required to open a door!) If using as a wraparound, you can load in a building/level from say.. CS4, self lightmapped with it's own properties, place it on the terrain, lightmap it to the terrain, and then put trees around it etc. The best thing about the way T.Ed uses the meshes means you can keep the building/level's internal properties all the way to your game world. Also, because ted's save file simply references the mesh, any updates to the original mesh will flow through, without the need for re importing into TED! Through an easy to use and learn interface, featuring mouse look and game walk controls, you will be walking around your virtual lanscape in minutes. The software and exports also take into account the problems of using entity/texture alpha with vertex alpha, and has features designed in to eliminate those dreaded problems.
Texto Original:
Overview of Purpose: T.Ed is a complete solution for making huge outdoor worlds: The technique behind designing and using terrain objects can be a minefield of choices, as there are so many different ways of doing it! T.Ed is designed primarily for games programmers and 3D artists to make those choices easier. There are 2 main categories regarding terrains in games, 'Mesh' and 'Dynamic/LOD'. T.Ed can help in the development of both! T,Ed is a dedicated terrain tool to allow the creation of small to large mesh landscapes, either as a series of blocks, or as a single terrain. It allows for superb blended textures either by using vertex alpha or by rendering a 'Supertexture' for each terrain block. T.Ed Can be used as a stand alone world editor or as a wraparound for your favorite level creation software: On it's own, it can now process props like buildings, trees, bridges and even 3d sprites or simple animated meshes like swaying trees! Using the supplied code (darkbasic and blitzbasic formats) you can reload everything from the suns angle to the script on a prop, (ie the key number required to open a door!) If using as a wraparound, you can load in a building/level from say.. CS4, self lightmapped with it's own properties, place it on the terrain, lightmap it to the terrain, and then put trees around it etc. The best thing about the way T.Ed uses the meshes means you can keep the building/level's internal properties all the way to your game world. Also, because ted's save file simply references the mesh, any updates to the original mesh will flow through, without the need for re importing into TED! Through an easy to use and learn interface, featuring mouse look and game walk controls, you will be walking around your virtual lanscape in minutes. The software and exports also take into account the problems of using entity/texture alpha with vertex alpha, and has features designed in to eliminate those dreaded problems.
Requerimentos de Sistema:
1Ghz 256MB 3D Card DirectX8Status da Versão do Programa: New Release
Suporte à Instalação do Programa: Install and Uninstall

T.Ed Pro Terrain & World Editor Histórico de Versões:
T.Ed Pro Terrain & World Editor 5.0 adicionado em: 10-08-2006 - versão atualT.Ed Pro Terrain & World Editor Softwares relacionados baixados:
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